Menu Sluiten

Exchange E-mail account toevoegen in Outlook

U bent hier:
« ga terug

Voor het instellen van uw Hosted Exchange e-mailaccount in Outlook, kunt u gebruik maken van de automatische configuratie functie ( Autodiscover ). Volg hiervoor de stappen hieronder.

1. Open Outlook en ga naar “Bestand” -> “Info” -> “Accountinstellingen” -> “Accountinstellingen“. 

Accountinstellingen

 2. Vervolgens klikt u op “Nieuw“. 

Nieuw

 3. U vult uw naam, e-mailadres en wachtwoord in. U klikt vervolgens op ‘Ga door’. Deze gegevens heeft u aangemaakt in de Hosted Exchange Control Panel.

Exchange mailbox gegevens

 4.  Zet een kruisje bij “Niet opnieuw vragen voor deze website” en klik op “Toestaan”om alle instellingen automatisch goed te laten instellen. 

Toestaan

 5. Het account is nu geconfigureerd. Om aan de slag te gaan klikt u op “Voltooien“, u dient outlook opnieuw te starten om gebruik te maken van uw email. 

Voltooid