Menu Sluiten

Exchange account instellen op Android

Exchange account instellen op Android

U bent hier:
« ga terug

Op deze pagina leggen wij u uit hoe u uw Android-apparaat instelt voor gebruik van uw Hosted Exchange-account.

  1. Start eerst het e-mail programma op uw Android-apparaat.
  1. Wanneer u voor het eerst een account instelt, opent de wizard voor het instellen van uw e-mail automatisch. Ga dan naar stap 6
  1. Wanneer u geen wizard ziet of eerder al andere account heeft ingesteld in de e-mail programma. Druk dan op het (hamburger)menu linksboven.
  1. Druk vervolgens op het tandwieltje in het menu.
  1. Druk nu op Account toevoegen
  1. De wizard e-mail instellen start. Kies hier voor Exchange
  1. Voer nu uw gegevens in die u per mail heeft gekregen of heeft ingesteld in de Exchange CloudPanel en druk vervolgens op Inloggen
  1. Uw accountgegevens worden nu opgehaald en uw e-mail wordt automatisch ingesteld.
  1. Soms komt het voor dat uw e-mail instellingen niet automatisch opgehaald kunnen worden. Dit kan komen doordat uw DNS niet goed is ingesteld. Neem hiervoor contact op met de helpdesk. In dit geval dient u de gegevens handmatig in te voeren.
    • Voer uw gegevens als volgt in: (vervang info@wincom.nl met uw eigen e-mail adres) en druk op Inloggen
  1. Als laatst krijgt u nog de vraag om de beveiligingsinstellingen toe te passen. Dit zijn de beveiligingseisen vanuit WinCOM om u en uw e-mail veilig te houden. Druk op Toepassen.

Uw Hosted Exchange-account is nu ingesteld op uw Android apparaat