Een basic e-mail account aanmaken
Voordat u gebruik kunt maken van een e-mailadres met uw eigen domein, is het cruciaal dat we eerst een e-mailaccount gaan aanmaken. U logt hiervoor in op de klantenpaneel waarvan u de inloggegevens na bestelling per mail heeft ontvangen.
Na het inloggen in het klantenpaneel, navigeert u via het menu naar Producten >> Mijn producten

Klik op Beheren naast het desbetreffende E-mail product

Klik nu in het rechtermenu op E-mail accounts

Hier klikt u op ”Create Account”.
U krijgt nu een scherm te zien waar u zelf de gebruikersnaam en het wachtwoord van uw eigen persoonlijke e-mailadres kunt invoeren. Ook het aantal te verzenden mails (Send Limit) en de opslagruimte (Email Quota) zijn hier in te stellen. Klik nadat u alles naar wens hebt ingevoerd, op “Create”.

Nadat u dit heeft gedaan, wordt het e-mail account aangemaakt en komt het in de lijst met accounts te staan. We raden onze klanten aan om voor de SMTP en IMAP mailserver de volgende gegevens te gebruiken: Email instellingen IMAP – POP3 – SMTP.
Gefeliciteerd! U heeft zojuist een e-mailaccount aangemaakt. Mocht u tegen problemen aan lopen dan staat onze helpdesk u graag te woord per ticket. We helpen u graag!